wtorek, 22 stycznia 2013

Gry : Cesarz: Narodziny Państwa Środka

Jest tylko jedna taka gra, do której wracam na okrągło.
Nie pamiętam kiedy po raz pierwszy w nią zagrałam, ale było to dawno.
I chociaż nie jestem dobra w gry strategiczne to i tak lubię się przy niej odprężyć.

To jest właśnie Cesarz: Narodziny Państwa Środka.
Prześlicznie zrobiona gra strategiczna w której buduje się od postaw miasto w Chinach.
Można wybrać sobie epokę, mapę na której chce się grać itp.




Tutaj macie trochę więcej informacji: 

Znowu zaczęłam wczoraj grać.^^

Macie może stare gry do których lubicie wracać?

6 komentarzy:

  1. Heroes 3 i Age of Empires, Baldur's Gate 1 i 2 oraz NFS Wanted :D 2 pierwsze cały czas mam na kompie do pozostałych wracam co jakiś czas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do żadnej gry nie wracałam obecnie, ale dobrze wspominam Simsy i Metina 2 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z tej serii grałam w Faraona, ale niestety ze względu na to, że oryginał to nie był, przy budowaniu jakiegoś tam monumentu, notorycznie mi się zacinał i nie szło tego dalej przejść.
    A wracać lubię do Simsów i do Heroes 3
    Niestety dopóki nie zaopatrzę się w nowy komputer (moje postanowienie noworoczne ^^), za bardzo sobie nie pogram. Moja karta graficzna ledwo dycha, więc nie chcę jej nadwyrężać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej serii miam jeszcze Zeusa, też fajnie się gra. Chociaż jakoś dzwięki bardziej mi się podobają w Cesarzu. :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przede wszystkim gram sobie w gry video na konsoli, gdyż tak dla mnie jest najlepiej. Wiem, ze niedługo ma się pojawić nowa konsola Xbox X https://www.oleole.pl/cms/gk-xbox-series-x.bhtml i jestem zdania, że jak najbardziej będzie ona również u mnie w domu. Już nie mogę się doczekać kiedy to może nastąpić.

    OdpowiedzUsuń